Wednesday, May 18, 2011

| acara pankreas pecah di petang hari rabu!! |

hah, jgn terkejut ngn tittle post ni..yup!mmg pankreas aku pecah ari ni!smpai sejuk2 tangan ketar2 kaki..sebaik tk kene hantar pi spital jer..haha!mcm kronik kan bunyi nyer!yer..pada aku mmg kronik sbb hny aku yg melaluinya..aaaAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa : mari recall semula kejadian jam 510 ptg (kot..agak je la sbb lepas balik dr surau kejadiannyer!!)

kringg kringggggg....
aku : hellooo (dgn nada yg ngade2 angkat tepon!!sbb aku mcm seronok angkat tepon ari ni kan!!eeegghh!!)
si pemusnah pankreas! : hello..nova..aku S*&#^! nk tnya psl .......
aku : aaaaa ..hmmm( dr nada yg ngade tu trus tukau tune tak koser nk bercakap plus memek muka yg paling hodoh skli!mujur tkde hidden camera!kalo ade mesti sume pengsan tgk muka aku!!)

owwhh..lepas tu tak sanggup aku nk tulis ape kejadiannye!!sore aku~gaya aku~memek muka aku~ hanya cermin kt depan muka aku je yg tau!!ya ampunnn..seriusss aku menyampah tahap yg aku sndri tak tau nk tafsirkan..dlm hati hanya berkata: beraniii ko kol aku ekkkkk!!ehhhhhhhhhh..menyesal angkat tepon!hah..masa tu tgn da sujuk2..kaki pon dah ketar2..sbb pankreas dah pecah!!pecah sbb aku dh tk mmpu nk tahan tahap kemenyampahan aku!!bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......

helloooo..ko sila jgn perasan yg aku akan melonjak keriangan sbb ko tepon aku yer!puhlease!!sket pon tidak..yg ade tahap menyampah lg meluat!!ya ampunn..seriusss! until post ini ditaip..hati dan perasaan aku ni tak tau la nk kata mcm mane..sume2 perasaan ader!eeggggghhhhhhhhhhhhh...me dislike!!

** harap maap yer..bila smpai tahap mcm ni ('mcm ni' tu harap maklom..ko yg wujudkan tahap tu!skian trima kasih) sikap aku utk berprefosioanal sngt gagal! yer..aku tau!amat salah sbb aku tk pandai utk tune sikap aku dr menyampah kepada sikap yg lebih prefosional tu~tp atleast aku jawab soalan ko dr aku letak tepon tu sebaik aku dgr name ko kan?!!**

**sorry...aku mmg tak kan boley nk berinteraksi dengan ko skng ni baik dlm tepon..lagikan berdepan-depan!egghh..segala mala pertanyaan berkaitan dengan pekerjaan lebih baik ko emel je kt aku..dan aku boleh berkompromi utk reply email2 ko tuh..tp not by phone..or asking me depan2!!aku boley jd gila~yup!gila sbb aku dah save dlm otak aku ni yg aku menyampah kt ko skrg nih!!pahammmm???! oww..koir!!lagi 1 keadaan yg aku terpaksa utk mengadap ko kan!percayalah..tiap kali dgr sore ko aku rasa benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!**

**to : az~ cik pencetusss!! (huhu..dia yg transfer itu call dgn mengatakan sila call nova!!) hadoii..cik, maap lar..sy ter lost remote control la cik!!mesti cik marah kan!! n kate sy sngt tak profesional!!tk boleh nk diff between pekerjaan dan personal kan~yup! i admit it!!sy akn jd fragile cenggini la..sbb tu kalo ade 1000 jalan..sy akan guna jalan yg ke1000 tu tuk elak berinteraksi atau bertembung atau apa2 je yg berkaitan dengan makhluk perosak tuh!!tapi kalo dah terpaksa what to do lagik!me harus redho wif the situation~wpon hati tak berapa nk snggup!!uhuhu..maap yer cik~hopefully ini first & last...aaaAAaaaa... :(

moral of the story: 
~jgn sesekali nk wujudkan perasaan terlebih suka pd org!skrg ko dah jd terlebih menyampah lagi benciii kan!!
~jgn sesekali nk wujudkan perasaan terlebih suka tu pd org seopis dengan anda kalo anda tk pandai nk menjadi seorang yg profesional!

....aku tau aku mmg tk kn boleh nk undurkan ms tu kembali~so aku yg kene sentiasa redho dengan semua perkara2 yg akan jd nanti dan yg dah terjadi..wpon aku tau..semua tu ssh dan payah!segala mala rasa yg ada tu hny aku yg lalui...bila jd mcm ni,,aku rasa mcm nk menjerit! nk menangis!..mcm2 perasaan yg tiba2 je timbul~hmmm....hujan malam ni yg lebat dh sm lak lebatnye dengan tangisan dalam hati aku ni skrg!! :( 

...fuhhhh~me is tryingggg!!!eegghhhh...relaxxx nova!cool!!u can do it...jgn tarik perasaan ko yg halus tu ke zaman kenangan silam tu okeh!!letsss chilllaxxxxx okeh...:) :) :) :) :)


4 comments:

  1. errkkkk.... tragiss... i'm sori!! hukhukk!!

    ReplyDelete
  2. sgt2 tragis.. sape yg bersalah ni? hehe.. peace..

    ReplyDelete
  3. azirk~huhuhu..maap mu diterima..uhuk ;p

    eraz~ salah timing nih!huhuhu...tragis magiss aaaaaaaaAAaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. ehem... yer ..yer.. btol tu... aku paham.. sambil jalan laju-laju.. :P

    ReplyDelete