Thursday, May 17, 2012

::kegilaanku ::

cukup..!!enaf..!!masa nak berpecah² hati dah tamat!wuhuuu...
mujur ada kwn² yg gila yg dpt cantumkan hati² yg pecah ni..
neway, time kasey kawan sbb sudi pinjamkan bahu² korang bila kala bahu aku sndri tk dpt nk tampung ape yg aku rasa! *eh tacing!blergg..!!*
 nk gila² cari korang! nk sedey² cari korang! nk gadoh² cari korang!nk bersessi mak jemah apetah lagi kan!hahaha..
pedulik la kalo jam tu dah pegi ke angka 1 atau 2 pagi pon...yg penting segala rasa diluahkan!walaupun aku menaip sambil menangis depan ipong! eh..skrg dah maju..msg² bersmart phone..teknologi makin canggih..senang der..skali pinggg jer!! dulu² kala..email! eh cop..surat pon penah ape aku buat ngn cid!haha..sorang kt selatan *aku la tu!!*..sorang kt utara!main pos² surat!eh sgt eksaited nk bukak kotak pos bilik asrama bila tau ade surat dr seorang teman dah smpai!haha..gila nostalgia!aku still simpan surat² tu wei!jgn memain..satu masa kalo aku bongkar kotak azimat tu mau guling² baca balik!kahkahkah..

pagi² ni dtg opis gigih gila aku cr pic kami bertiga!korek² dari FB..koleksi yg ada!semata nk memorikan cerita disini..ecewah!!

dikala masih berbaju putih dan berkain biru!!dikala masih comot!eh comot ke?ok je aku tgk ni..haha..comot la..zaman jd budak sekolah kann...heee :D frens till the end! *hug!hug!* 
sama² kene marah!sama² kene denda!haha...muka kami yg baik ni kene denda!perghh...bole tahan laa!tk kan lupa kejadian tu okeh!!



 **2008** ni zaman betul² zaman abis belajar!haha..see my mulats face!aiyarkkk!!

 weols nama je dok satu taman! tp nk jumpa hmmm sebulan belum ttu dpt jumpa ok!so kdg2 bila dtg time gila..we ols hang out time wikdays..hehhe..sbb time wiken kdg2 sume dah busy ngn agenda memasing kan...




















*2009* - antara kami bertiga cid kawen dulu!ms nikah ni yg aku ingt cuti aku tk apprup...so bantai amik emsi!hahaha..ade aku kesah??!nmpk tk perapit dua tu sama² berpurplelicious!hihihi..comey la ktrg time ni..erkk..aku kurus tem ni!arghhhhh.....


bertiga pon jadi utk menggilaaa...ahahha..



heeee :D ketinggian aku sngt terserlah la disini...ekekeke


arghhh...kurus lagi tem ni....wei!bila nk berpicnic lagi ni??dedel pon dah besar ok!! ms zaman ni dedel kenit lagik..arghh!!sila plan utk ektibiti piknik pelisssss!!!




..wuuuu, seriyesly!uols the best fren i ever had!*ok,korang..sila la terharu!akakkakaa* Tq so much for being there for me, exp bila hati ini sedang pecah belah! :( setiap kata² basuhan ala² clorox tu...setiap kata nasihat *baiksketla* ..tq tq tq! :) :)

 amd now...kami dah tk kan keluar bertiga lagi dah!hihihi...skrg berempat!yeahh...dedel in the house!si unyil² adelia skrg dah in the grup! love you ya!!naseb la ya dpt auntie yg always dengan kemerengan nih!ahahahha...






No comments:

Post a Comment