Wednesday, May 23, 2012

:: bukan merajuk tp terasa hati!boleh mcm ni?hehe ::

"baik tk semestinya suka..tak baik tk semestinya tk suka" ..paham?ok tk paham tk per!!biar aku sdri yg paham!

Nape eh,aku yg tk sedar2 diri ker atau mmg aku tk boleh baik langsung ngn org?? *konfius*

Terlebih ramah pun aku ssh!tak beramah mesra pun aku ssh..!!sah2 org kata aku manusia paling sombong!!
pelik!manusia!manusia! Haishh

So skrg ni cemana?penat dah ingtkan diri sndri..jgn terlalu baik ngn org!sbb kita tk tau ape org fikir psl kita!kita tk tau ape niat org!tp manusia jenis degil dan terlebih gen ramah mcm aku ni ingt senang ker?

Bila sesekali terkena mcm ni!sentap!!seriyess aku sentap!tk perlu kot smpai kuar ayat sebegitu!aku rasa mcm2 okeh!!

Dan aku bukan jenis org yg boleh let go je psl mende2 sensitif mcm ni..ssh sket la!nk ok tu..lammmmbaaaattt sket!

Paham tk bila noba dah terasa hati??tk paham kan??jd sila abaikan aku!!fullstop!!

No comments:

Post a Comment