Friday, May 25, 2012

:: cuba try test ::

  
Dah lama cari facial foam yang boleh remove mekap² ni skali gus cuci² muka... pernah nmpk pasal produk kt atas tu tapi mmg tiada kesempatan nk cari brg tu..so hari ni, time lunch panjang kan..so singgah farmasi cari..dapat & terus beli..haha..tk menyabar sngt dah agaknya!tp seriyes aku main beli je tanpa gugel cari tingok review² pasal produk tu..haha..gile selamba cari nahas!tp memandangkan kulit muka ni antara kulit yg tak berapa nk sensistif jgk so atas consider mende tu aku beli jer la!hahaha..

benda ni aku simpan kt opis je..ye la sbb kt opis yg hari² dtg dengan keadaan bermekap..wpon bukan dengan mekap yg tebal..tetapi ttp kene removekan kesan degil kt muka tu sebelum amik air smyg kan..?!sebelum beli mende ni, jenuh la nk swipe muka ngn tisu basah tu (haha,gile melayu ayat aku! :p) ..then cuci ngn facial foam biasa..uish,bnyk buang masa jek!so rasanya bila ada benda ni, mcm kurang la sket masa yg terbuang hanya semata nk belek² muka kan..?? 

harap² harapan beta, dia dpt memberikan khidmat yg terbaik la!haha..aku tk tau brp lama boleh tahan utk yg saiz yg sebesar itu..knowing me yg mmg gila pakai barang ape pun paling cepat abes kan!hahaha..



No comments:

Post a Comment