Wednesday, September 19, 2012

:: bila gila satu hari! ::

Heh..scary jek tittle post kan!hahaha..ni sume sbb kestresssaaan yg melanda dua tiga hari ni!

Kdg2 mende dtg kita tk mintak!tp bila wujud keadaan mcm tu..hati rasa sakit!kecewa jgn ckp!! Kecewa sngt2!
Bila benda yg sama berulang dan berulang!cukup la.. cukup buat aku mcm tu..knp nk ada yg kali kedua! ;(

Malu! Yer..sngt2 malu..nape la dorang ni nk buat sesuatu tu tk pernah nk pikir perasaan aku?sket pon tk!!kot iyer nk melepaskan diri tp jgn la buat aku mcm ni..setiap kali terfikir tu rasa mcm argghhhh!!tensionnnn!!! Stressss!!! Tekanan sume ade!! ;(

Bila jd cm ni..aku mula la suka buat benda yg tk msk langsung dlm list sehari2!huhuhu..sudahnya, tk psl2 tghri td bwk diri menyendiri pegi mall..haha..buat ape kt mall??sorang lak tu..jengjengjeng.......decision buat dlm ms 10 minit!hahaha..mak gi mencantikkan kuku nok!! Menicure!! Chayyyy..tu jek ko mmpu jah?? Haha..ok la tu nok dr aku dok dendiam kt opis tu!atleast otak aku tk cramp!Kuku aku pon cntik!hahaha

Maceh mek ira..pinjamkan member card ten perfect nails kt mall tu..mendapats laaa hakak diskon!!kehkehkeh!! Ai laike bab2 diskon ni!

So now?? Kuku mak dah lawa nyah!rasa mcm malas nk buat kje ni!sonok tgk kuku kilat!kahkahkah..poyoss sngt ko kt sini yer!!

Ok!gila kan??tk brp la sngt!tp bila pikir balik..ade sket la unsur3 gila kt situ..sebabbbbbb...tgh sengkek2 aku boleh gi buat mende tk yg tk berapa nk penting!hewhewhew..tension nye pasalllllll..

Ok adiiosssss..nak layan adam & hawa! Owhhh adam!!nape laaa...nape laaaaa ...adam tu ade dlm tv jer!HD lak tu..adoiii..awat la tadek kt depan mata aku ni..eh eh..hahahhaha!! Gilerr!!!

..ten perfect nails @ the mall..ok la not bad service..bole dtg lagi!ngeeee :D


..yey!! Kuku sy dah lawa!kilat memancor2! Hahaha...



No comments:

Post a Comment