Monday, August 6, 2012

HES: dedulu punya cerita~!!

Hari berganti hari..tahun berganti tahun..selepas waktu ketika itu, setiap kali tiba ramadhan..tiap kali tu jgk aku sentiasa berdoa!yer..berdoa supaya aku lupa pd perasaan tu! :(

Tak tau knp begitu ssh!!duduk sorang2 aku boleh teringat2..haiyohhh!!! Sampai bile derr??!!!! :(( [persoalan smpai bila tu mcm dah selalu jgk ditnya kan?!tp ttp jgk itu maciiam!!]

Bila terdengar lagu raya yg tacing2. perasaan ni terlalu mudah digoda!!mula lah..berlinangan air mata sana sini! Haish!! Syaiton nirrojim betul!!!

Adakah salah dia? Sbb dulu dia tinggalkan perasaan tu utk aku pd bulan yg suci nih?? Ke salah aku?? Sbb hati msh lagi tak reti2 nk melupakan perasaan tu??? Haa pening2!!!

Tapikan!! Aku perasan..yg perasaan tu dah makin kurang dan berkurang! Tk mcm pada tahun selepas tu!bila ade kurang itu adalah sngt bagus! Tp yg tak bgusnya disini..apesal makan tahun ni???? Bulan je tk ley ker???

Dan sekarang!! Aku tk sabar nk raya pulak rasa!!kalo dulu mud nk raya ke laut andaman rasanya dia pergi! Tp skrg mud tu dah kembali ke laut china selatan!hihihi..wpon belom kembali sepenuhnya tp ok la..tkde la aku nk tacing2 time mlm raya kan??!hahaha..ini tahun raya kita merayap!mintak2 best!! Paling tidak pon meriah!kalo tak best! Aku nk mintak flite awal balik KL!ekekeke...

Ok la dah azan!! Lets subuh dulu sblm smbg ZzZzzZz...bnyk perkara yg menanti pagi nnti!!

~salam nuzul Al~Quran ~

No comments:

Post a Comment