Friday, August 17, 2012

HES: ceritera eidulfitri ku :)

Salam...waa sume da busy2 prepare nk balik kmpg yer!ehhehe..mee too!! Dari hari kamis dah start cuti! Sukar nk digambarkan gembira perasaan nk menymbut lebaran kali ni..its not because im away from msia! But the feeling now! Yup! I got it back! Perasaan aku seperti 3 thn yg lepas!!

Ape yg aku rasa semua terlalu sukar utk aku ungkapkan! Mau airmata ni bercucuran nti! Can i called it air mata gembira?heeee :D Terima Kasih Ya Allah..utk rasa yg kau berikan!sesungguhnya aku teramat2 bersyukur! Selama 3 thn ni lebaran mengiingtkan aku pada rasa yg terlalu sakit!sedih!! But Allhamdulillah kini aku redho kot! Hati semakin lapang menerima semua! Syukur!syukur! :)

Ramadhan juga aku dapat lalui dengan tenang! Tiada rasa sedih terkenang dan mengenang! Alhamudillah! Moga ibadah yg tk seberapa ini diterima oleh Nya! Moga aku diberikan kesempatan utk melalui bulan ini pada thn depan dan thn2 seterusnya..InsyaAllah! Sayu pulak hati ni bila Ramadhan akan pergi meninggalkan aku dengan sejuta rasa perasaan yg bahagia! :(

Ok..its time for me to go! Frens..drive carefully ok pd mn yg balik kmpg tu! Nnti jumpa lepas raya n sembang panjang2 psl raya memasing ye!hehe..utk abg pilot, psst: bwk flite carefully yer!hehehe..

No comments:

Post a Comment