Saturday, April 14, 2012

:: tuding satu..dpt empat!! ::

lemas..rimas..meluat..menyampah!entah tk tau ape lagi kata yg paling sesuai nk digambarkan skrg..tuding sana sini..mengaku diri sendri yg paling hebat dan org lain semuanya salah...mungkin mereka lupa..satu tuding pada org..empat tu balik pada diri sendiri..hurmmm~ 

dan sekali lagi..diri ini menjadi sasaran! :( buat sehabis baik pon masih juga terkena! nk buat tahap excellent mcm mane lagi pon tak tau dah! org lain yg buat taik..aku yg kene bau taik tu...erghhh!!mmg sngt deym!!call org ni bg tau cm ni,,call org tu bg tau mcm tu..dah mcm org bodoh dibuatnya!!ditendang sesuka hati..padahal bukan tugas aku pun..tugas aku dah lama selesai! tp bila sangkut..aku jgk yg kene!hah..its all blame it on me!! seriyess dabel deym!!

**engkorang cuba skali duduk kt tmpt aku!dan rasa ape yg aku rasa!!bila disoal jawab..kenapa?sebab ape? buat last minit ke?kenapa tk call?kenapa tk folo up? n so bla bla bla bla lagi soalan yg buat aku kene perah otak aku utk pikir jawapan yg sesuai utk defend diri sendri!!**aku tk mcm manusia dewa yg lain kt situ yg tk mmg akan di defend sehabis baik!jadi utk itu aku harus berusaha sendri utk diri aku sendri!!**

kesimpulanya disini...kalau salah mengaku salah...jgn tuduh org lain yg tk buat kerja!tk semua manusia ni sempurna..tk semua pun manusia yg betul jer! mode:cukup2 terkilan ngn ape yg jd hari ni... ;( ;(
 

No comments:

Post a Comment