Tuesday, April 10, 2012

:: kawen kawan kawen ::

haa..just quick update!!wahh..katanya!since esok cuti...mari kita berlalalala...jom citer kawen-kawen!hah, suka la tu..gile ape?! kawen..sape je yg tak suka!!kali ni teman sekuliah zaman ganung dulu..kk ina nama beliau!aku close ngn geng2 ni ms 1st year..lepas2 tu dorang dah dok umah sewa..so jrg dh nk melepak..kalo ms kt hostel..bilik dorang mmg markas lepak utk tgk segala jenis vcd!teringat waktu tu pilem AADC tgh up..repeat pilem tu ntah brp kali..smpai hapal dah la dialog!haha..kalo dok di ingt2 mmg haru beb! gelak berhari2 smpai mulut crampt!kahkahkah....


 
si Kihara yg comey!geram aku tgk budak kecit ni..heishh!dulu ms tgk dia kecit sesangt..skng ni kemain lagik!


geng Kustem yg sempat jumpa..ekceli mmg plan pon nk jumpa!kalo tk time wedding cm ni..mmg tk jumpa la kamu2 org ni..huhu


aku ngn mak kihara! bpk kihara ni besfren aku dulu smpai skrg..kalo nk merapu boleh cari dia..kalo nk mengadu pon boleh cari dia..& mak kihara adalah kawan aku..haha!mak ngn bpk kihara adlh kwn yg best! and how i wish if i also can said yg lagi satu kawan aku tu kawan yg best!haha..what ever!! :p
 

hadoi la kihara! kenapa kamu sngt comel!gigit kang!! entah bila pulak aunty dpt jumpa kamu lagi ni..esok2 jumpa tgk da pandai jalan je..tk pon dah ade adik!kihkihkih...

eh..cerita psl kawen sket je??gamba je bnyk!yes opkos la..gamba tu penting!wakkaka...tp terkilan sket..ms wed ni teringin nk jumpa sorang lagi rumet kkina..si pekabu! tp dia dtg lmbt..so tk jumpa la dia.. :(

No comments:

Post a Comment