Thursday, September 15, 2011

..alahaaaiii jejanssss!!!...

eh eh..sudah masuk minggu kedua yer aku keje..masih huru hara masih kelam dan masih kelibut!hmm..payah ckp lar!!kalo tiap² kali menda baru nk kasi kat aku mmg pening la nk kasi setel..pastu bila dah cantik dah clean kasik kt org lain utk handle!owhh sedey bhai!!but what to do..jalan terusss je laa weihhh~

hmm, sbnrnye bukan point psl keje nk cerita skang ni kt sini..nk cite psl jejantas@jejans! ok paham??huhuhu...ari tu ms cuti raya aku meroyan jap pasal jejans nih..entah la kenapa tetiba aku emo..bila dgr cite spesis jejans yg mcm ni..citenye ialah pasal jejans ini sudah mau kene jodoh la sama gadis manis dr kampung..n ini jejans mmg kompem la tk penah kenal n jumpa gadis ni..so lepas raya ni la katanya nk dijumpakan..and ape yg buat aku ni emo tu sbb ..soalan 1st kuar dr jejans tu ialah " nek, cantik tak pompuan tu???" ehhh weiiii..masa aku dgr tu trus takat didih hati aku naik smpai 200 drjh celcius okeh!!eh jap..kalo tk cantik apsal?ko nk rejek ke gadis yg dah ssh² dtg dr kampung tu..ok la..kalo cantik kompem² la ko accept kan!kalo tak cm ne??eh helloooo..kesiann la kt gadis tu..dia pon mungkin terpaksa je ikot ckp org2 tua..tp kalo aku laaa jadi gadis tu mmg soooo soorry laaa..hati aku nk kene jaga beb!org lain bukan reti nk jg hati kita..ni dah ssh2 payah dtg pastu kene rejek lak!haduhhh sadiss weii!!!as a ladies mesti kita akan terpikir kan..kenapa?mengapa?bagaimana kan!? pastu mesti akan rasa rendah diri yg teramat...giler ke tk kn rasa cm tu??tak banyak sket mesti rasa okeh!!

hmmmm...jejans zaman skng ni mmg cm ni la agaknye kot..kaki kelentong..kaki kutuk..kaki pompuan..kaki bangku..lagi kaki ape korang nk??adoilaaa..jejanss!jejanss!!tensi bila difikir²!last week time lunch...opismate tanye aku..aku tunggu ape??hah hah hah!aku tk tunggu ape² pon..keadaan sekeliling..lagi buat aku rasa..haiii la jejannnn!!lepas tu..dia tanya lagi..'ko kene ikhtiar va'..ohoooohoho..no!no!no!cukup la sekali kejadian mcm tu yer dalam kehidupan aku!no more after this...pengalaman tu bnyk btul mengajar aku!tidak la utk kali kedua or seterusnya okeh!serius mak bosan nyah bila hadap topik jejans ni!pada aku..ade rupa ke tadek rupa ke same je pangainye!!plissh laa..bkn la nk kata aku ni anti jejans..n tk de jgk la tahap nk ckp pon tk boley coz ade jgk la kategori jejans yg boley dibawa berbincang menyembang lagi merapu!takat huhaa huhaaa gitu cik noba can go la...lebey2..maap laaa yekk!!


huh penat la nk merapu panjang² psl jejans ni.. ok la bye²..nk siap2 gi jamuan raya opis!dlm tk sehat2 ni paksa kan diri jgk utk pergi..huhuhu...tunggu pic² cemerlang tu nnti eyh! :) :) daaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment