Monday, June 13, 2011

..khazanah..

yey yey..cuti sekolah dah abes..selamat menempuh jem!uhuhu..neway nk story..jumaat lepas kan..selongkar kotak tmpt penyimpanan koleksi novel2..haaa..br perasan ade novel yg bace tk abes pon!haha..pastu feeling2 kalo pi kedai buku cm nk beli buku tu..padahal dah ade je..ngeeeeeeee!tu la dia akibat tamak haloba..sume nk beli..pastu ntah bila ms nk dibaca!huhu
hah..mase dok menselongkar2 tu..tb2 terperasan satu bookmarked ni...

kenapa aku teruja dengan mende ni sbb..haaaaaaaa..perkataan tu..
PLUR- Peace, Love..Unity..Respect..
dulu mmg setiap novel2 yg  dibeli bookmarked nye akn diconteng dengan perkataan tu!wajib..tp ntah bila habit tu jd hilang lak..isk!lupe mybe..hikhikhi..no wonder skang ni kalo beli novel baru mcm ade terasa sesuatu yg perlu dicoretkan..tp tk ingt ape!hehe..but now remember oredi! :)


yg ni pulak..terjumpa dlm kotak yg sama..hahahha..guess what!jumpa jugak my file yg ado semua sijil2 berharga dari ganu!haha..seriuss..gua tk ingt langsung bai gua simpan brg2 ni dlm box tu..
heeeee tgk tesis ni..sedey lak!mcm tk percaya pon ade..manusia ni mampu siapkan sendiri tesis yg tak berapa nk tebal ni kan!haha..what ever..yg penting usaha sndri!yeahh...isk, yg lalu usah dikenang2kan!ahaha..poyo!

tapiii sebenarnya tesis tu patutnya kaler ijo..tp tak pueh hati..sbb biru lagi cantik!haha..sok utk simpanan sendri kasi print la kaler biru~tp aku bangga jgk dgn hasil aku yg tak seberapa ni sbb my lact guna utk rujukan tesis Phd dia..hehehe~ banggo jap makcik as a economic studeng!heh hehe..


No comments:

Post a Comment