Friday, December 31, 2010

the day before 010111

..haluuuu everybody!hehehe...esok bersamaan hari sabtu bersamaan dengan 1 Jan 2011!!..huhu, its a new year!!new days..and of course new age!!huhuhu..so, cm ne ngan azam2 thn 2010..ade tak yg terlaksana ngn jayanya..hahahaha~hadoii, letih je bila sebut azam nih..awal2 thn bkn men lagik..plan mcm2..nk buat tu nk buat ni..smpai2 ujung tahun..sume yg diplan jadi 'plon' hahaa..phm2 sndrik la yer...neway, pada yg mmg berjaya melaksanakan semua azam2 anda tu tahniah cik noba ucapkan...

heee :D cik noba tak penah nye la seumur2 hidup ni setiap tahun meng'list' kan azam2 tu kan...sbb takot cm 'hangat2 jew' ..so sudahnye main redah je la..kalo jadik Alhamdulillah..kalo tak jadi redho je la..dont be said!kehkehkehkeh..poyo sudah!!..ok lets cekidot pe yg rasa2 cik noba nk buat thn depan..hahaha *ya ampun, kepoyoan terserlahhhh!!sila jgn meluat baca entry kali ni ;p*

cik noba nak -
  1. kurus semula..hadoi, sy tensi dengan tumbesaran skrg ini!kene kuat mental..muka sngt mulats..eh eh..ade baju yg tk ley pakai da :( ..syg!huhuhu..
  2. senyum!! :) adoihh..ade org kate cik noba muka sngt siyes @ sumbong!!aaaaa..ciknoba bukn begitu orgnye..okeh, pasni cik noba akan senyummmm :) :) :p :p
  3. sesuatu yg lebih baik dr tahun ini...Alhamdulillah, satu dah terlaksana!! :) mudah2an cik noba tidak lalai utk menjalankan amanat2 lain dr Nya..
  4. cuba memaafkan walaupun agak sukar! heyy, u must try dear!! ;p
  5. nk bekerja dengan perasaan yg cemerlang gemilang dan terbilang!!walaupun kann!!
  6. cari kebahagian~tersurat dan tersirat! InsyaAllah dengan izin dariNya pasti waktu itu akan tiba jua kann :)
cik noba tak nak -
  1. sedih!!ahhhhh..cukup2 lar!nk pergi jauh dr perasaan tu!! buwekkss...muakksss sudah!!
  2. ingt masa2 lalu..lalallalala..*mud menyampah dah dtg!!* huuhuhu
  3. cari pasal ngn sesapa..huhuhu, bley percaya ker??bley bley bley!dok dendiam je buat keje sndri!!
huhuhu..ok dah cukup2 lar merapu dengan list2 yg agak karut lagi kerepek tuh!neway, hari itu waktu itu semakin menghampiri...walau cemane pun, mari kita hadapi thn baru itew dengan semangat yg baru..hari yg baru..mud yg baru..

*Selamat tinggal 2010*
~Asslamulaikum dan selamat datang 2011~
^peace no war^
hehehehe ;)





2 comments:

  1. huhuhu...pis pis kacang pis!ngahaha..muke ala senyum hati talak buley senyum la cik!!egegegege

    ReplyDelete