Friday, January 4, 2013

:: anda mental?? ::



Haaa..td opismate kasi satu link blog ni aku pon dah terjumpalah kata2 kat atas tu! Tiba2 cm nk post kt sini kan!motip nya??huhuhu..just nk buat connection dengan keadaan dan situasi sekarang yg aku tgh hadap!

Wahai wanita!!jangan la jadi wanita yg mental sebab cinta mu ditolak! Its ok to feel frust!but plist dont get anybody involve with it! Percayalah!aku juga pernah kecewa!aku juga pernah rasa ditolak cintanya!aku juga pernah rasa sakit!aku merasai itu semua!ya, aku faham keadaan dan perasaan kamu itu wahai wanita! Tp aku mohon jgn libatkan org lain dengan perasaan mental kamu tu.. :(

Redho la dengan ketentuan!pasrah la dengan keadaan! Lama2 mesti kamu boleh terima kenyataan ni!huhuhuhu

Ok sekian! Hah mcm la wanita tu baca apa yg aku tulis ni sbb aku pon tk kenal dia!tapi aku rimas dengan kementalan kamu yg mengejar cinta dia dan aku yg menjadi mangsa kementalan kamu itu!oh pelizzzz ya..

No comments:

Post a Comment