Tuesday, July 10, 2012

:: hanya satu permintaan ::

Frust..sedih..eh entah lah..tk tau cemane nk dituliskan kt sini ape yg aku rasa skrg ni!! :(

Mmg zaman skrg ni ker kene hidup dengan dikelilingi barang2 yg standard mandert ni??its ok kalo mmpu..kalo tk mmpu jd satu kesalahan ke bg org tu kalo selalu mengidamkan utk dptkan semua tu??

Kaya??kaya tu sementara der!!mati nnti ko tk bawa kaya tu! Amalan kita sehari2 didunia ni yg kita bwk msk dlm kubur!maaflah kalo ade yg terasa...
Siapa yg tk nk kaya?? Cer bg tau aku..ade ke org dlm dunia ni tk nk kaya?bnyk duit maksud aku..mesti sume pon nk keadaan yg mcm tu..tapi biarlah kaya dengan cara org tu sendri..biar la dengan usaha sendri..itu lebih bagus kot..usaha dengan jalan yg diredhai.. Aku tk kata cara korang nk jadi kaya tu salah..tp maybe cara approach korang tu buat aku rasa mcm tk best!! :(

Cantik?sape yg tk nk cantik..eh cop!actually, Allah dah ciptakan manusia ni sesempurna sifat! Cantik dengan sendirinya..kalo terlebih cantik tu bonus utk org tu..tp ape yg aku nk ckp skng ni ialah..kene cantik ker br diterima manusia sekeliling? Kalo tk cantik??dibuang? Dihina? Sumpah aku sedih ok! :(

Im not sooo perfect person!i noe who i am! aku manusia biasa!!aku ade hati!aku ade perasaan! Jadi tolong..tk bnyk yg aku mnta..satu jer!aku cuma nk dimengertikan! Cukup tu jer! Ape yg jadi hari ni mmg buat aku frust! Im not supposely to think..tp entahlah!! Mode: crying :'(

2 comments:

  1. alololo.... calm dear calm dear.. jangan sesedih ok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huuhuhu..dah ok dah!ari tu jek..kesentapan sket ngn sesikap manusia!

      Delete