Monday, March 12, 2012

glory..glory Monday! :)

Assalamualaikum wahai sahabat² ku.. :)
lama rasanya tk menjengah kesini..entah la tau kenapa..segala mud kelaut..seperti biasa..entry² yg penuh dengan pic hanya smpai kt draft tu je..
lately..terlalu bnyk hal yg jadi..yg dijangka..yg tak dijangka..
ok aku terima tu semua sebagai dugaan dariNya..
hnya mampu berdoa..semoga hati ini terus tabah utk terus menghadapi semunya..
yang nyata..aku selalu merasa kehilangan..aihh, biarlah.. masing² ada jalan masing²...
dulu..aku tmpt dia bercerita..tempat dia meluahkan perasaan marah dia..sedih dia..tp skrg ni semua pun dah berubah..hanya sebab teguran aku sbb satu kesalahan yg dia buat..oh tak tau la pulak skrg ni dah tk boleh kene tegur!tk per..its ok..terpulang la..sbb tu aku ckp..manusia ni berubah..nak² bila dah bersuami dan lagi² bila dah ada anak..so aku yg tk kawen lagi mungkin la dianggap tak sesuai dah menegur salah dan silap lagi bagi dia.. but i dont noe la..tanggapkan masing² kan berbeza..
yang nyatanya..aku sedih.. hmmm..tu baru sikit penceritaannye..huhuhu..
pada 'dia' ..u noe who u are..if you reading this..hnya satu yg aku nk ckp..aku doakan dia moga dia bahagia dengan hidup dia sekarang dan selamanya.. :)


No comments:

Post a Comment