Thursday, July 14, 2011

..bila kisah sedih kan berakhir?...

kenapa kisah sedih tu tk penah nk berakhir dalam hidup nova eriza nih!!serius aku sedih mlm ni..cerita yg aku br dpt tau ni buat aku btul2 down!sangat2 down..wei, nape lah buat aku cm ni..aku tk mintak pon keadaan cem ni..jodoh, pertemuan, ajal maut tu sume Tuhan dah tentukan..nape nk jaja aku mcm ni..bukan skali..dua kali tp dah bnyk kali  dia buat aku mcm ni...ape yg dia buat bukan nk tolong aku tp malukan aku...serius aku malu dengan dorang!!mcm aku yg terhegeh2!aku bercakap dengan dorang tu sume..dan mesti lepas tu aku jadi bahan gelak tawa dorang!Ya Allah..sabarkan hati aku!!yer..mmg aku tak cantik..gemok besar mcm ni..jgn la buat aku lagi malu dengan keadaan aku yg mcm ni....kenapa laahhh!!Ya Allah..aku selalu redho dengan keadaan yg telah Kau tetapkan bagi ku..tp kenapa aku msh lalui jalan dan kisah sedih dlm hidup yg tak berkesudahan cm ni :( :(

** my mood totally gone!!hopefully esok boley bermain netball dengan baik!!Ya Allah, tabah kan hati ku utk tenang menghadapi semua ini..

No comments:

Post a Comment