Monday, October 4, 2010

Hilangku bukan kerana cinta..hilangku bukan untuk menyeksa..

..salam, fuhhh..cam berabuk la pulak blog ni..hehehe..busy!beraya katenyer..hihihi..tak sangka pejam celik Syawal pun dah nk berakhir..huhu..ngn open house nyer..wedding sane sini..

hurmmm..talking bout wedding..remind me of u..yaa, u already getting married..congratulations for that!!and thanx for the hurt feeling...i really appreciate it!!fuhhh..begitu susah..begitu payah..semua macam angin puting beliung datang menerpa diri ni..rasa nk tumbang..sy tak begitu tabah dan kuat tuk lalui semua tuh...setiap hari setiap masa sy berdoa pada tuhan moga hati sy tenang dan tabah utk melalui semua nih, agar hati sy redha dengan apa terjadi nih..tapi sy tau hati sy mcm mane..sy tak kan boleh nk terima & lupakan semua ni dalam masa yg singkat..apetah lagi keadaan nye sy akan sering jumpa kamu lepas ni..Ya Allah, berat betul dugaan yg Kau berikan ini..

Betul, amat bodoh kalau sy nk bersedih..sedangkan die bergembira dengan hidup die skrg..tapi ape yg sy rasa sekarang bukan sedih sbb sy bukan pilihan..tapi sy sedih sbb semua benda yg jadi nih..sy sedih, marah & kecewa dengan sikap die..mmg mula2 sy tak berharap langsung reply msg dr die..tp bila smpai masa die nk kawen..
sy btul2 berharap die akan berkata sesuatu..dan sehingga saat akhir pun tak ada ape yg aku keluar dr mulut die..sy frust dengan semua ni..dengan keadaan..dengan diri sendiri..sy rasa sngt2 down..mmg semua org akan kata..sabar dan bersabar..tp hati ni mmg tk boleh nk dibawak berbincang.. yg ada sekarang perasaan marah..benci!!!!

Because of that..start from yesterday..i temporary close my FB acct...sy tak mmpu..sy tak cukup kuat nk tgk semua dan segala update pasal korang..sy marah..sy sedih..semua perasaan ader...sy dah penat nk menangis..sy dah penat nk rasa sedih..sy nk bagi peluang pada hati dan perasaan sy utk tenang..walaupun seketika...sy tak tau bila sy boleh bukak balik FB tu..tggu la 2/3 mggu lagik..sy pasti mggu depan mesti lagi banyak update pasal die..sbb nek wik majlis sebelah die..jadi biarlah dulu..walaupun pada hakikatnye hati ni tak begitu nk tega nk buat semua tuh..tp demi kebaikan diri sndiri lebih baik la mcm ni..

sy perlu masa..buat my BFF..yg sentiasa memahami aku..pls, aku tau korang sygkan aku..tp aku btul2 tak mmpu!!its hurt me too much..aku perlu masa nk lupakan die..ini 1st time mende ni jadi kat aku..paling terok aku rasa..buat kakak2 & adik2 ku..same lah..aku perlukan masa utk semua ni..aku boleh gelak2..suka2..semua tu pasti nk menutupi semua yg aku rasa ni..

** terima kasih cid utk pesanan itu..ni dah 2 kali ko polish otak aku..yg 1st sy masih lagi simpan email tu..dan kali ni yg kedua!aku akan simpan!!hehehe..tenkiu kawan..luv u..jgn risau..muga aku tak lame berperasaan begini...aku pun rindukan idup aku yg dulu..seronok..enjoys..gumbira..nnti mesti masa tu akan smapai jugak kan..yg penting aku kene bersabar je..opss, sabar lagi!hihihi..

No comments:

Post a Comment