Monday, March 22, 2010

:: today is my bad day ::


hukhukhuk..today is my bad day..mula dari pagi smpai la petang..sudahla pagi kene ngadap drama manusia hipokrit..tk paham dengan org mcm tuh..ape la untung nye buat cam tu..yg pasti si pompuan tu mesti sonok sbb die feeling da dpt geng!eh hello, jgn mimpi lah..ktrg ni sume tak suke ko ngn si pendatang baru tu jgk..so jgn berangan..

hmm..tk cukup dengan tu..tghr tu mmg lapar..so turun UM dengan harapan dpt melantak bihun tomyam yg sedap tu...haihhh, tk tau la..mmg hampes la..bila dpt mkanan seperti yg x diharapkan..cair..tkde rase..tkde isi..x seperti selalu..hampa...kuciwa hati nih..sudahla aku mmg tk de mood nk pegi keje ari ni..sudahnye ari yg bosan bertambah bosan!! after lunch dpt sms..pe lg bg tau gaji + bonus da bank in..hmmm, lagi 1 hampa..sngt2 dukacita..aku nye rating jatuh teruk smpai kat top management..haihh, ape la nasib..keje cm nk mmpos tp hnya kerana aku ni bukan jenis mengipas..so tk maknenyer la kann...haihh..cukup2 la tu berita yg menguciwakan perasaan aku nih..

sekali lagi hari isnin menjadi hari yg paling bosan..sbb aku bukan la seorang yg layankan monday blues ni kan..so isnin ke selasa ke same je..sbb der seseorang yg menjadikan semangat aku membuak2 utk dtg keje..sbb tu aku tk suke weeknd..hehehe..gila kan!org lain akn tggu weeknd tp x aku..pd aku..cepatla weeknd tu berlalu..cepatla isnin dan lmbat2 la nk smpai jumaat..haahaha!!

No comments:

Post a Comment