Tuesday, September 22, 2009

| raya dan beraya |

~wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihuuuuuuuuu, akhirnya..hari ni aku pergi jugak beraya-raya!muahahhaha, cm budak2..bukan la pat uit raye pun..tp hover nye kalah adik aku!!huhu..nama pown raye, wpun hati ni tak seberapa..dr dok rumah aku dok layan perasaan..bek la kuar gi beraye..lg pun ari ni ade danish..huhu..sngt la bnyk songeh si danish nye dibwk berjalan ke rumah org..banyak tingkahnye..nk dok diluar je..dukung!..adehh..terpakse la layan kerenah si kecik yg manje itu..

Mula dngn umah makdang kat tmn ibu kota..pastu ke umah kklina..waaa, ns beriyani best best + ayam & udang goreng rempah..marbeles!!tambah okey aku mkn
..huhu..ekceli, tiap2 thn mmg kklina akn hidang ns beriyani gum tuh..siap ngn kambing~tp aku bukan la seorang penggemar kambing..so tolak tepi!!hehehe..pas da kenyang..ke ampang..umah sepupu, pon idang nasik..adeh, kompom la aku tak makan...tp ayam sambal die sngt menarik..fuhhhh, tahan tahan...tngk je ayam tuh!wakakakka..upernyer abg aku yg kunun2 tega tak nk makn tu msk je dlm kete pun berkata ttng ayam sambal tu jugak!!hahahaha..tp pikir tadi beria makan ns beriani so pendam kan aje..lagi pulak kompom la umah pas2 ni yg nk disinggah idang nasik jugak..maklumla da 2 hari ngadap ketupat!hehehe..pas ampang..gi batu caves..hehe..umah kksanti..huhuhu..kan aku da kate..mmg kompom idang nasi nye la..so kali ni utk tak menghampakan tuan umah aku jamah la jugak sket..huhuhu..
kenyang kenyang!!seb bek la portion yg aku mkn tk bnyk..so alang2 da ke batu caves..singgah ke umah tek ici lak..hmmm, kat umah ni aku balun makan kuih raye..gilew la..kuih die lain2 sume..adeh..da la ade 2 meja..harus lepas 1 meja aku rase kuih nye..aku lepak kat satu meja lagi..siyess..sume sedap2!mmg ssh nk jumpe kt umah org lain..hahaha..sbb umah sedara sndri so aku tak de la malunye!!hentam jew..yg penting aku dpt rase sume kuih2 yg sedap itu...huhu, ok itu rumah terakhir kami pegi sbb da ptg..perot msg2 pun da tak larat..mlm yg lain cont..aku tak pegi coz umah dekat2 je yg nk pegi pun!!hehehe..sblm balik..singgah giant..nk prepare makanan tuk esok..coz ader dua org tetamu yg nk dtg..derang tak dt
g sok siap..sbbnye aku da beria nk buat mcm2..hahahha~



danish kene pakse ngadap camera!!hahahaha..muke die sngt cembeng sbbnye sume x nk layan die dok kat luar..nama pun raye..sume org sebok nk sembang..die lak tamo dok dlm umah..rimas la gamaknye tuh~



hikhikhikhik~

No comments:

Post a Comment